[Territori_energia_resistencia] Oferta de feina TANCADA: transcripció entrevistes/ Oferta de trabajo CERRADA: transcripción entrevistas

Pere Ariza pereariza a gmail.com
dij set 29 16:22:54 CEST 2011

Benvolguts i benvolgudes,
La oferta de feina ha quedat tancada a la espera de concretar entre
candidats/des i ja no respondrem a més sol·licituds,
Moltes gràcies,
Atentament,
Pere Ariza Montobbio
------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Apreciados y apreciadas,
La oferta de trabajo queda cerrada a la espera de concretar entre
candidatos/tas y ya no respondremos a más solicitudes,
Muchas gracias,
Atentamente,
Pere Ariza Montobbio

---------- Missatge reenviat ----------
De: Pere Ariza <pereariza a gmail.com>
Data: 29 de setembre de 2011 16:10
Assumpte: Oferta de feina TANCADA: transcripció entrevistes/ Oferta de
trabajo CERRADA: transcripción entrevistas
Per a: "eco eco, Llista" <eco-eco a lists.riseup.net>

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--
"En la plenitud de este acto de amar, en su existenciación,
en su praxis, se constituye la solidaridad verdadera."

Paulo Freire

Pere Ariza-Montobbio
Telèfons personals:
931825776; 650327145
Telèfon oficina:
Institut de Ciència I Tecnologia Ambientals
ICTA-UAB 93 586 81 02 //93 581 29 74.
pere.ariza a uab.cat