[Territori_energia_resistencia] FW: Proposta reunió per a la Fira per la Terra 2011

Quim Pérez quim_perez a hotmail.com
dij mar 24 15:09:13 CET 2011

Proposta de reunió per preparar acció dia de la Terra. Jo no podré assistir perquè tinc un compromís des de fa temps que no puc obviar

Quim Pérez

<< per creure que l'economia pot crèixer infinitament
en un sistema finit s'ha de ser un boig o un economista>>
                                                  Kenneth Boulding

Date: Thu, 24 Mar 2011 15:05:14 +0100
Subject: Proposta reunió per a la Fira per la Terra 2011
From: armartin a greenpeace.org
To: jennifer2coronado a yahoo.es
CC: dcid a iniciativa.cat; carlos.bravo a greenpeace.org; marinaubach a gmail.com; firaperlaterrapremsa a gmail.com; peppuig a eic.ictnet.es; mam1905 a teleline.es; energia a ecologistesenaccio.cat; jordi a terra.org; jsm a gae.es; arnaugomez95 a gmail.com; ardipytecus a hotmail.com; jsangra a amb.cat; quim_perez a hotmail.com; shalcon7 a yahoo.com

Hola!
Us proposo a totes i tots una reunió una tarda de la setmana que ve (jo dimecres no puc fins a les 19 h) per preparar una acció antinuclear coordinada, imaginativa i d'abast, que recordi la que vam fer l'any passat, ara, malauradament, amb doble raó...

Us proposo quedar dimarts, 31 de març, a les 19 h al nostre flamant nou local a
Avda. Lluis Companys, 4, 1r 3a (al cantó del Parc de la Ciutadella,
Quim Pérez, potser tu podries passar aquesta convocatòria als convocants de la concentració de l'altre dia?

Què me'n dieu??

Porteu idees brillants!!!
Una abraçada,

El 26 d’abril de 2010 17:00, jennifer ortega <jennifer2coronado a yahoo.es> ha escrit:

Hola a tothom!

Estic molt contenta de l'acte, d'haver col·laborat amb vosaltres. Les carotes van fer visibles a les persones que estaven a la fira en contra del cementiri nuclear!
Felicitats per la feina!!

Jennifer