[Territori_energia_resistencia] INFOS CONCENTRACIÓ

Quim Pérez quim_perez a hotmail.com
dij mar 17 14:25:09 CET 2011

Companys/nyes, disculpeu si em deixo algú,
L'Anna Rosa de Greenpeace ha fet gestions perquè en Xavier Borràs (Ecodiari) faci la lectura del manifest en cas que en Toni Lloret (membre del CADS) la declini.
En Manel Rivero d'Intiam Ruai ha dit que ok a portar una megafonia. L'haurem d'ajudar. Una vegada llegit el manifest, es podran fer intervencions. A Ecologistes en Acció de Catalunya ens agradaria fer-ho.
Salut
Quim
El Manel Rivero d'Intiam Ruai ha dit que OK. Serà a Sant Jaume a les 18:15. Necessitarà ajut.
He parlat amb en Xavier Borràs. Si el Dr. Toni Lloret declina la meva invitació, ell estarà encantat de llegir.

Fes-ho saber a la resta de la gent!
Una abraçada,
Anna Rosa

El 17 de març de 2011 12:52, Quim Pérez <quim_perez a hotmail.com> ha escrit:

Quim Pérez

<< per creure que l'economia pot crèixer infinitament
en un sistema finit s'ha de ser un boig o un economista>>
                                                  Kenneth Boulding