[Territori_energia_resistencia] URGENT -- CANVIS PROPOSATS

Núria Vidal de Llobatera Pomar nuriavidaldellobatera a gmail.com
dic mar 16 11:20:15 CET 2011

Estic d'acord amb les modificacions que planteja l'Anna- Rosa. He fet
algunes correccions ortogáfique i el nom d'Attac que entenc que és
Attac-Acordem. Adjunto l'arxiu amb aquestes modificacions, si tothom hi esta
d'acord dieu quantes còpies en fem i qui les porta demà.
Núria