[Territori_energia_resistencia] URGENT -- CANVIS PROPOSATS

Anna Rosa Martinez armartin a greenpeace.org
dic mar 16 09:45:52 CET 2011

Benvolgudes i benvolguts,

Des de Greenpeace NO PODEM signar el manifest amb el darrer pàrraf.

Aquests dies el Congrés tramita la llei de responsabilitat civil en cas
d'accident nuclear. És important dur això a l'opinió pública -- utilitzant
l'última part del manifest.

Per això us proposo el text nou.

Una abraçada,

Anna Rosa

El 15 de març de 2011 18:29, Quim Pérez <quim_perez a hotmail.com> ha escrit:

--
Anna Rosa Martinez

Delegada a Catalunya
Greenpeace