[Territori_energia_resistencia] VERSIÓ ULTIMA

Anna Rosa Martinez armartin a greenpeace.org
dic mar 16 09:52:10 CET 2011

Perdoneu, el meu ordinador m'ha fet una mala passada.

He afegit el nom exacte del projecte de llei que s'està tramitant al Congrés
dels Diputats.

Estic disponible al 650 92 13 57

Una abraçada i gràcies per tot,

Anna Rosa

El 15 de març de 2011 18:29, Quim Pérez <quim_perez a hotmail.com> ha escrit:

--
Anna Rosa Martinez

Delegada a Catalunya
Greenpeace