[Territori_energia_resistencia] Fwd: Re: Us hi afegiu? Movilització antinuclear i en solidaritat amb el poble del Japó

Monica - ODG monica.vargas a odg.cat
dim mar 15 20:13:48 CET 2011

Company/es, de part t'en Miquel que el seu servidor no funciona.
Qui s'animi per anar a l'entrevista que planteja ell, que li escrigui
directament, val?
petons,
ps: jo ja li vaig dir que ho sentia però que no podia dissabte