[Territori_energia_resistencia] convocatoria PROPOSTA CONCRETA CONCENTRACIÓ ANTINUCLEAR I EN SUPORT AL POBLE JAPONÈS

Monica - ODG monica.vargas a odg.cat
dll mar 14 21:42:17 CET 2011

Company/es,
ens apuntem per la convocatòria com:
Xarxa de l'Observatori del Deute en la Globalització

Petons,

n 14.03.2011 18:40, Yaiza Santana wrote:

> Jo vindré, em sembla molt bé fer una manifestació per aquest tema,
> malauradament moltes vegades fa falta que pasin coses com aquestes
> perque la gent es plantegi si anem pel bon camí, avui a El país ja ha
> sortit una noticia sobre manifestacions en contra de l'energia nuclear
> a França i Alemanya etc... Hem d'aprofitar i donar canya amb el tema.
>
> Força i salut!

> Protects the oceans

> From: quim_perez a hotmail.com
> To: guarapitu a gmail.com; Date: Mon, 14 Mar 2011 17:43:58 +0100
> [...]

Observatori del Deute en la Globalització (ODG)
http://www.odg.cat