[Territori_energia_resistencia] PROPOSTA CONCRETA CONCENTRACIÓ ANTINUCLEAR I EN SUPORT AL POBLE JAPONÈS

Núria Vidal de Llobatera Pomar nuriavidaldellobatera a gmail.com
dll mar 14 19:45:25 CET 2011

Em sembla bé la proposta del Quim de concentrar-nos dijous a la Pl. Sant
Jaume a les 18.30 hi fer una amplia crida als diferents col·lectius
Al Consulat del Japó també hi podem anar però no només amb una ofrena de
flors, sinó també una carta al Consul de suport a les víctimes i petició de
que aqui i al Japó entrem en un període postnuclear i postpetroli per evitar
accidents greus com els d'aquests dies a 11 dels 54 reactors (segons mapa
avui de El períodico)  que té el país i a la planta petroquímica/refineria
de les afores de Tokio.
Així mateix a la plaça Sant Jaume hauríem de deixar/entregar una carta a
President de la Generalitat perquè demani al Govern central que és qui té
les competències el tancament dels 8 reactors que hi ha operatius al Estat
espanyol, entre ells 3 a Catalunya i un bessó del reactor 1 de Fukushima (
el de Garoña del any 1971, 40anys!!!) que ha estat el primer d'explotar. I
un canvi radical en el model energètic.
Algú demana el permís per la concentració, o no cal? en cas de que s'hagi de
demanar s'ha de fer 48h abans, és a dir demà, adjunto un model i l'adreça on
s'ha d'entregar. També adjunto uns logos antinuclears per si algú en pot fer
impressions en paper d'enganxina, jo malauradament no podré ser a Barcelona
abans de dimecres tarda.
Núria