[Territori_energia_resistencia] [EA-Barcelona] proposta de manifestació de recolzament al poble japonés i contra les centrals nuclears

Francois Schneider Francois a degrowth.net
dll mar 14 16:09:22 CET 2011

Sii em sembla bé. i ens trobem dema a les 18h?

Els alemans no prolongaran la vida dels seus nuclears http://www.lemonde.fr/europe/article/2011/03/14/angela-merkel-s-apprete-a-renoncer-au-degel-du-nucleaire-allemand_1492998_3214.html.

Francois