[Territori_energia_resistencia] [EA-Barcelona] proposta de manifestació de recolzament al poble japonés i contra les centrals nuclears

Francois Schneider Francois a degrowth.net
dll mar 14 14:37:06 CET 2011

Seria molt important fer una manifestacio, pero 2 manis sembla molt no? millor un gran que 2 petites no? e potser millor a la tarde quan la gent no treballa

sembla que el complex industrial que va cremar era molt semblant al el de tarragona no? el problem no es nomes nuclear potser

ens metem

Francois & Filka