[Territori_energia_resistencia] proposta de manifestació de recolzament al poble japonés i contra les centrals nuclears

Pere Ariza pereariza a gmail.com
dll mar 14 12:34:50 CET 2011

Totalment d'acord en convocar una manifestació en suport al poble Japonés i
en contra les centrals nuclears!!
Com ho movem?
Pere

El 14 de març de 2011 12:15, Núria Vidal de Llobatera Pomar <
nuriavidaldellobatera a gmail.com> ha escrit:

> Aquí a sota la Isabel Martínez Stolke em proposa fer una mani, potser no és
> mala idea i podríem parlar-ne amb tota la gent de Territori i Energia i
> convocar-la ja més que com a mani com a concentració, els alemanys l'endemà
> mateix varen fer una cadena humana de 60.000 persones entorn una de les
> centrals.
> Núria

"En la plenitud de este acto de amar, en su existenciación, en su praxis, se
constituye la solidaridad verdadera."  Paulo Freire

Pere Ariza-Montobbio
931825776
ICTA-UAB 93 586 81 02 //93 581 29 74. pere.ariza a uab.cat