[Territori_energia_resistencia] baixa

eva evacarrera a gmail.com
dic abr 6 15:03:14 CEST 2011

Si us plau companyxs, esborreu-me de la lista. Estic una mica saturada dels
mails. No trobo que els continguts d'alguns missatges (bastants) que s'estan
enviant siguin específicament dels temes que pertocarien a la llista, o
almenys, dels temes que es van apuntar que pertocarien a la llista a les
jornades. Entenc que sigui complicat aplicar un mecanisme/criteris per
regular/autoregular el tema, i en aquest cas, com entenc que és complicat
decidir-ho telemàticament, agrairé em doneu de baixa. Ja estaré a l'aguaït
per altres vies!!

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties per avançat
Eva

El 6 d’abril de 2011 12:12, Quim Pérez <quim_perez a hotmail.com> ha escrit: