[Suportenricduran] Valoració del Festival i alternatives per seguir endavan t

martavilaroamoviments.net martavilaroamoviments.net
Dij Maig 28 17:01:49 CEST 2009

Hola,
sóc la Marta de l'infoespai.
Primer felicitats per la feinada del Festival. No era fàcil organitzar i
coordinar tot allò i va sortir genial. Un gran dia.

Però el canvi que volem no és que qui més s'esforça i sua per difondre i
perquè els altres gaudeixin es quedi escurat. Per això ja podem seguir
així...

Crec que fer una altre festa és bona idea (ara que arriba l'estiu!), però
caldria tenir en compte aspectes q van fallar al primer festival:
- Agenda (mirar q aquest dia no hi hagi altres festes o events importants)
- Lloc ben comunicat (per arribar-hi en tren)
- No fer-ho a "lo grande"; si no muntar un petit escenari amb equip de so
(q s'escolti b i punt).
- Menjar i begudes (hi ha col.lectius q fan menús per molta gent,rollo
l'Olla mòbil, jo tinc el contacte d'un equip q ho van fer per la Trobada a
Cal Cases i va anar molt bé. Potser els hi interessaria (es podrien
repertir guanys entre els q se'n encarreguen i l'organització)

Una idea que llenço a l'aire és q es relacioni amb el JUDICI POPULAR ALS
BANCS i la tornada en llibertat de l'Enric. Pot tenir més resó.

I sobre el tema LLOC, sona molt b lo de la masia, però no se si està ben
comunicada (si no és així, jo personalment no m'arriscaria).
Es podria parlar amb els del CSO El Jardí (és una casa okupada recentment
a Gràcia força gran on es va fer la festa pel decreixement) o amb els de
Can Masdeu. Ho dic perquè d'aquesta manera assegurem q la gent vingui (tot
i q no ens agradi; és així).
Crec que amb el forat que hi ha...cal trepitjar sobre terra segur i
sobretot gastar poc en energies i calers. Fer-ho senzill per tothom.

No se com ho veieu. Ja direu,

Petons i ànims!
Marta