[Suportenricduran] Comunicat: Torno a ser lliure, seguim treballant per poder viure sense capitalisme

Bank Users Strike NA bankstrikeariseup.net
Dme Maig 27 20:57:22 CEST 2009

traducción al inglés aquí:
http://www.enricduran.cat/en/blog/bankstrikena/communique-free-again-we-keep-working-live-without-capitalism

Enric Duran Giralt wrote:
> El comunicat que resumeix la roda de premsa d'avui!!
> ens veiem!
> enric
>
> *Torno a ser lliure, seguim treballant per poder viure sense capitalisme *
>

> Després de 65 dies empresonat sense ser jutjat, l'audiència de Barcelona
> ens ha donat la raó en quan
> a que la mesura de presó provisional sense fiança, empresa pel jutjat nº
> 29 era excessiva.
> L'auto de l'audiència, insisteix però en el risc de fuga, parlant de
> declaracions meves contradictòries,
> [...]

"Their crisis, our opportunity!"

Bank Strike North America
Organizing against commercial banks and debt
Check out http://bankstrike.net for organizing resources and information
on the financial crisis.
Sign up for our email list at: