[Suportenricduran] llibertat amb fiança!!!!

annar annaamoviments.net
Dme Maig 20 13:38:55 CEST 2009

Hola a totes!

en paraules de l'audiència:

[...]

PART DISPOSITIVA

Vistos els articles esmentats i la resta de la normativa aplicable la
Sala decideix:

Estimar parcialment el recurs d'apel·lació formulat contra la
Interlocutòria dictada en data 19 de març de 2009 pel Jutjat número 29
dels de Barcelona i ratificada per la del dia 7 d'abril d'enguany, en el
sentit de confirmar la presó provisional establreta però considerant-la
eludible sota constitució de fiança de ciquanta mil (50.000) euros i amb
la imposició al recurrent de l'obligació de compareixença apud acta
setmanal davant del jutjat de guardia del seu domicili i entrega del
passaport o títol habilitant de viatge en la Secretaria del Jutjat
d'Instrucció núm. 29 dels de Barcelona.

Es declaren les costes d'ofici

Trametís, juntament amb la causa, un testimoniatge d'aquesta resolució
al jutjat de procedència per al seu coneixement i efectes.

Així ho ha acordat i ho signen SSes Illmes. Magistrats/des d'aquest
Tribunal, i jo, el Secretari Judicial, en dono fe.

DILIGÈNCIA,. - Tot seguit es dóna compliment, reitero fe.

L'Enric ja ha estat informat a través d'un dels seus representants
legals, i decideix que es difongui un comunicat que ja havia preparat si
es donava aquest fet:

"*Si es decreta llibertat amb fiança*

L’audiència provincial ha corregit la meva presó preventiva, per una
llibertat provisional amb una fiança de 50.000 euros.

Aquest és un pas endavant per la meva llibertat però alhora em sembla
encara una mesura injusta i insuficient, ja que manté el supòsit de risc
de fuga quan des de la defensa s’ha demostrat amb diversos textos i
documents que ja havia tornat per quedar-me, perquè crec en el que faig,
perquè vull que es faci el judici i que aquests formi part de la meva
estratègia de denúncia del sistema financer i del model econòmic actual.

Enlloc de reconèixer clarament aquests arguments i descartar el risc de
fuga, i mentre nosaltres ens dediquem a promoure un canvi per deixar de
valorar les coses només a partir del que valen al mercat, l’audiència
provincial decideix posar preu a la meva llibertat.

Personalment, jo no tinc diners per pagar la fiança ja que vaig donar
tot el que tenia. Així que la gent que em dona suport valorarem quin
camí seguim en relació a aquesta fiança, anticipant en tot cas que seria
una estratègia coherent amb la meva acció d’insubmissió a la banca.

Alhora seguir-me treballant perquè els jutges reconsiderin les seves
decisions i m’atorguin la llibertat provisional sense fiança.

Així doncs mentre no tinguem més novetats per una o altra via, continuo
a presó.
Enric"

Estaria bé que no inundéssim la llista de mails preguntant detalls.
Aquesta és la informació que tenim a hores d'ara.

Continuarem informant.

Més informació de la llista de correu Suportenricduran