[Suportenricduran] canvi de servidor i presentació llibre

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dme Maig 20 10:31:10 CEST 2009

Hola!

sobre el canvi de servidor tinc els meus dubtes, però si penseu que és
el millor i heu parlat dels problemes que porta estar a moviments, no
tinc res a dir...jo també vull aprendre algunes coses emi, ja t'ho
comentaré.

Per altra banda recordar-vos que avui tenim presentació del llibre de
l'Enric a una llibreria de Mataró, per si algú vol venir:

Presentació del llibre de l'Enric a la llibreria  Robafaves, és una
cooperativa de llibreters de Mataró

ROBAFAVES
Carrer nou, 9

el dimecres 20 de maig a les 7 de la tarda

una abraçada

Laia