[Suportenricduran] Panorama cru

David davidmarsaagmail.com
Dme Maig 6 14:34:52 CEST 2009

buenu bueno ok tranki alla ho he deixat un putu missatge no crec que
passi res així la gent tambe s'informa.
Tampoc es una noticia, es un fet que sembla comprobat y una altra manera
de fer despertar a la gent abans que sigui massa tard.

Inga espero que Enric estigui fora perque es ell l'únic que està pillant...