[Suportenricduran] grup de Revolta Global de Premià de Mar

MIÑAMBRES SAEZ, LEIRE minambressladiba.cat
Dme Maig 6 10:51:51 CEST 2009

 de part de l'Adri, que no pot respondre a al Llista.

Salut,

Leire

 Hola,

ja fa temps que estic rebent tots els vostres e-mails i estic al dia. Ara, quan intento fer un "respondre a tots" no hi ha manera de que us arribi. Estic aïllada.

 A veure si via Leire us arriba el que ara us he de dir: El grup de Revolta Global de Premià de Mar m'ha demanat això:

 Hola Adriana,

el proper dimarts 12 a les 8 del vespre, el grup de Revolta Global de Premià de Mar fem un acte al centre civic sobre resistències i moviments anticapitalistes. a la taula rodona hi intervindran activistes sobre bolonya, anticapitalisme, ecologisme, etc... a veure si pots venir a l'acte, doncs podries fer una intervenció informativa sobre l'estat de la campanya sobre l'enric duran... encara que sigui des del públic. també repartirem la revista del Duran entre els assistents.

 què et sembla?

 àngel

Jo hi aniré, però preferiria que vingués algú dels que assistiu a totes les assemblees. Pot estar bé aquest contacte.

 Si us plau, digueu-me quelcom i si algú sap perquè no hem funciona el "responder a todos"

 ADRI

Adriana González Sans

LOGO petit

 cid:image002.gifa01C953AD.2B71B690Tel. (fax) 93.790.93.04

cid:image003.gifa01C953AD.2B71B690 Mòbil. 678.73.49.92

cid:image005.gifa01C953AD.2B71B690: adrianaagesprevensccl.com