[Suportenricduran] video concentració a la Bor sa

Xavier Borras Calvo xavierborrasamac.com
Dil Mar 30 12:47:42 CEST 2009

Ep! Jo el vaig penjar al youtube i també surten en pilotes, però de
moment no l'han tret:

http://www.youtube.com/watch?v=eLadV4pRlRM

Mira si ho pots penjar al google video.

Xavier Borràs