[Suportenricduran] video concentració a la Bor sa

Sergi Turch txeroquiagmail.com
Dil Mar 30 11:41:47 CEST 2009

Hola companys,
estic buscant on penjar altre cop el vídeo, ja que sí, l'han tret del
you tube. Suposo que perquè surt penya en boles. És clar, m'estic
trobant amb el mateix problema a altres llocs on pujar el vídeo. Si
algú sap d'algún lloc alternatiu, sisplau que m'ho passi.
Bueno us informo quan el torni a tenir pujat

El 29 / març / 2009 21:17, Xavier Borras Calvo <xavierborras at mac.com> ha escrit: