[Suportenricduran] video concentració a la Borsa

carlesamoviments.net carlesamoviments.net
Diu Mar 29 20:54:07 CEST 2009

crec que al youtube han censurat el video. jo al menys ara no hi puc accedir

ho dic perque ho havia penjat a indymedia a la columna de noticies i
caldria actualitzar l'adreça si ho penjeu a algun altre servidor

per un cop que una noticia a indymedia no rep cap insult, només
mostres de suport doncs que val la pena tindre'l penjat, no??

ptons,carles