[Suportenricduran] Moderació a la llista + Temes de premsa

xavi lorajoleraparanoici.org
Dis Mar 28 15:04:52 CET 2009

Hola, annapalau ...

deies, el 28 de Mar de 2009, a les 01:47 +0100:

> [...]
> comunicació, podeu passar-ho directament al grup de premsa, que podeu
> contactar a través de l'adreça externa suportenrica17-s.info.
>
> I penso que moltes altres coses no caldria que es diguessin a tothom.
> Penseu que és una llista de més de 100 persones, i que moltes ja no
> llegeixen cap correu perquè és molt difícil fer-ho si no et passes gran
> part del dia davant de l'ordinador.
>
> Segurament aviat passarem un llistat d'usos que hem pensat que pot tenir
> la llista, i a partir d'aquí que cadascú valori si el que envia és
> realment necessari o ho està fent pel mitjà adequat.

Hola. Entre uns quants hem muntat el projecte d'informació
http://enfocant.net . Estic subscrit a aquesta llista per tal de saber quines
convocatòries i novetats hem d'informar a la nostra pàgina. Penso que
seria interessant també crear una llista infoenricaelquesigui per tal que
aquells (com jo) que estem subscrits per tal de seguir el tema, tant a nivell
informatiu (comunicats) com a nivell de divulgar convocatòries.