[Suportenricduran] Fwd: [Consulta o peticion de informacion] Contacte-Tira còmica i Art-Link inclòs

infoa17-s.info infoa17-s.info
Div Mar 27 17:28:56 CET 2009

----- Mensaje reenviado de enviaa17-s.info -----
    Fecha: Tue, 24 Mar 2009 11:35:08 +0100
       De: Web Crisi <enviaa17-s.info>, germar1985agmail.com
Responder-A: germar1985agmail.com
  Asunto: [Consulta o peticion de informacion] Contacte-Tira còmica i
Art-Link inclòs
     Para: infoa17-s.info, laietaamoviments.net

Gerard Marquès ha enviat un missatge amb el el formulari de contacte a
http://www.17-s.info/contact.

Hola bon dia,
Espero que l'herencia simbólica del meu cognom no us posi cap pega per a
implicar-me amb vosaltres. He vist el vostre diari (i tinc que fer-li una
mirada). Així per sobre he vist que podria ajudar-vos i implicar-me amb les
ilustracions sobretot. Soc dibuixant no professional de còmic i també
m'agrada fer tires còmiques, però d'aquellles que donen en la ferida. Us
puc enviar un mostrari i si us interessa podem arribar a bon port: el que a
mi sincerament m'interessa és dir el que penso o sento (sempre i quan i
sigueu d'acord) amb el meu espai al dirari, estic també disposat a que sigui
algu que em digui si puc fer una ilustració per tal article, etc. Us deixo
un contacte al meu blog perque veieu algunes tires (tot i que algunes són
molt lights de contingut, vaja són una gracieta i prou).

http://germar-comicstrips.blogspot.com/

Bé ja em direu que us sembla tot plegat!
I ja us diré que em sembla el diari i la vostra iniciativa, etc.
Una abraçada!

----- Terminar mensaje reenviado -----

Més informació de la llista de correu Suportenricduran