[Suportenricduran] [Fwd: [Otros] premsa]

emi daruma tai emidarumaagmail.com
Dis Mar 28 00:11:05 CET 2009

Per qui tingui contactes amb l'advocat de l'Enric:

¿És possible muntar una (o més) entrevistes a la presó? Així l'Enric podria
explicar directament el que ell pensa d'allò que li preguntin. A més, segur
que li ve de gust!! :D De fet, no en tinc ni idea de com està anímicament i,
de fet, m'agradaria saber-ho.

Crec que les entrevistes podrien tenir més ressó i que, segons com, ajudin a
que el treguin de la preventiva o que es faci el "judici a la banca" com
s'havia planejat (al menys a nivell de medis de comunicació). ¿Qué en
penseu?

Fins després!!
emi