[Suportenricduran] entrevista per article a premsa

Pako Belm kopakoagmail.com
Div Mar 27 23:32:37 CET 2009

Jo en canvi no hi vaig ser a Perpinyà, però tan si surt més gent com si no,
compteu que ara mateix em posaré en contacte amb el Raul Guillen. També
intentaré, aprofitant l'avinentesa, trobar possibles traductors/res al
francès dels textos de les publicacions 17s i 17m encara no traduits. Per
cert, a la reunió de dilluns 23 a l'Infoespai hi va venir un company
francès. Teniu el contacte?

'Seguiremos informando' ;-)
/pakua