[Suportenricduran] Convocatòria d'aquesta tarda...

sararibesamoviments.net sararibesamoviments.net
Dij Mar 26 17:15:43 CET 2009

si, em sembla be enviar la convocatoria , tot i que tard. Ja ho sabem
per una altre vegada q es pot fer aixo (nomes per convocatories!)

al "paio" del facebook ara li dic.

salut
sara

salut