[Suportenricduran] [Vagabancs-cat] Empieza a ser mas o menos urgente

Jordi Cardona jcmiracleagmail.com
Dij Mar 26 12:50:06 CET 2009

eis!

jo m'animo però perdoneu que no he llegit abans els mails que no tinc
internet! de totes maneres si encara no hi soc massa tard, aquesta tarda
desprès de dinar intentaré passar per l'infoespai per veure que falta fer
oko? hi haurà algú?
una altra idea que se m'acut és fer la performance amb un narrador tipus
expicant un conte a un nen petit i els altres fent la representació.... molt
visual i amb paraules simples... sinó es pot fer pel dia 28...

fins ara!