[Suportenricduran] CAE

Eloi Rovira eloi.roviraagmail.com
Dme Mar 25 00:55:43 CET 2009

Tenen muntada una que no s'aclaren ni ells. He vist per llistes octavetes de
difusió de la jornada per part de la CAE que convoquen la manifestació a les
18h, mentre que el SEPC ho fa a les 20h. Es fa palesa la confusió als
mitjans alternatius (indymedia, kaos...) que donen les convocatòries de
manifestacions amb la boca petita. A veure com evoluciona la cosa...

salut

El 24 / març / 2009 17:43, calbasi <calbasiapangea.org> ha escrit: