[Suportenricduran] info important carta al jutge

anaïs franquesa anaisfranquesa83ahotmail.com
Dma Mar 24 23:56:33 CET 2009

Jo crec que el Jutge potr veure's influït pels faxos en funció de la quantitat que en rebi, si són 10 potser no, però si en són un tou, es pot fer a la idea de que hi ha gent al darrera que utilitzarà tots els mitjans -pacífics, s'entén- necessaris per fer-li reconsiderar la seva postura. EN aquest cas, a més, sap que el fet de posar-lo en presó preventiva és desproporcionat, així que deu estar pendent de quines són les reaccions. Vaja, potser no, però m'estranyaria. I pel que fa a coaccions, dubto molt que ens denunciï, seria com avivar el foc i no crec que interessi. El Dret és complicat, però no deixa de ser política, així que no oblidem que normalment els jutges són persones i, per tant, es deixen influir.
I si no serveix, com a mínim els haurem fet saber que no ens cansarem...