[Suportenricduran] material difusió enric

calbasi calbasiapangea.org
Dma Mar 24 17:47:43 CET 2009

Hola,

Estic buscant una imatge per substituir la vermella que hi ha a la web
de podem.cat... Algú que en sàpiga i s'hi vulgui entretenir podria
adaptar la que surt en aquest cartell?

Salut,

Joan

El dl 23 de 03 de 2009 a les 19:35 +0100, en/na Eloi Rovira va escriure: