[Suportenricduran] CAE

Eloi Rovira eloi.roviraagmail.com
Dma Mar 24 14:14:29 CET 2009

Jo els hi respondria que comencessin la manifestació i "ens passessin a
buscar" per la borsa i continuar després tots junts la manifestació. Què us
sembla? De fet, podriem pujar per psg de gràcia i acabar al departament
d'universitats. De totes maneres és complicat, perquè amb 3 dies no dona
temps que es reuneixin les assemblees per parlar-ne.

salut

El 24/03/09, Rafa <ros732ahotmail.com> ha escrit: