[Suportenricduran] Reunió d'ahir i presentacions

calbasi calbasiapangea.org
Dma Mar 24 12:25:53 CET 2009

Hola,

Estic preparant el grup d'usuaris a la web per la gent que estigui en lo
de l'Enric, com vam dir ahir... Em faríeu el favor de dir-me:

- el vostre "nick" a la web
- el vostre nom i/o alguna senya (per exemple, soc la que es penja i es
trenca el turmell... o, soc el que parla esperanto i estic al col·lectiu
v de vivenda...). Més que res perquè com em vaig perdre les
presentacions... Potser podríem aprofitar per presentar-nos a la gent de
la llista de suport...

Els que no vau poder anar a la reunió i voleu poder treballar en aquesta
secció de la web que estic preparant, dieu-m'ho també...

Començo jo ;-) Em dic Joan, el meu nick és calbasi i soc un dels que
trasteja a la web... I, per més senyes, a dia d'avui no estic massa
ficat en cap col·lectiu (antigament havia estat a Skamot Verd,
Estudiants de Biologia i l'AEP-ACE).

Salut,

--
Joan Cervan

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

Més informació de la llista de correu Suportenricduran