[Suportenricduran] Traducció al castellà carta al jutge

calbasi calbasiapangea.org
Dma Mar 24 02:57:05 CET 2009

Hola Xavier,

Tens un usuari a la web? Si me'l dius, li dono permisos de traducció i
així la podràs penjar (és molt fàcil).

Salutacions,

Joan

El dl 23 de 03 de 2009 a les 19:09 +0100, en/na Xavier Borras Calvo va
escriure: