[Suportenricduran] Sobre el solapament (aportació Jordà )

annapalauamoviments.net annapalauamoviments.net
Dil Mar 23 18:26:23 CET 2009

Es podria parlar amb la gent que organitza la mani de dijous contra
bolonya per saber el recorregut que faran. O, fins i tot, proposar-lis
que si els va bé es passes pel costat de la borsa.... són dues coses
que es poden unir per donar-se forces mútuament! Tot plegat està
interrelacionat, no?

Si es fa el dissabte ens trobarem amb el mateix: el recorregut.
I si es fa divendres, molta gent que ja ha estat convocada no sabrà que
s'ha canviat
el dia!

Per
la meva banda, crec que ja s'ha fet la difussió pel dijous... si es
canvia de data CREARÀ CONFUSSIÓ i hi haurà menys gent.... El millor,
des del meu parer, és fer-ho dijous (com ja s'havia convocat) i unir
forces amb els estudiants!

Jordà.