[Suportenricduran] solapament vaga general estudiantil i suport a l'enric

al alablogmail.cc
Dil Mar 23 15:05:49 CET 2009

No sé si s'ha parlat ja o quina idea hi ha amb això, però igual que els
companys del Pla Caufec han afegit la llibertat de l'Enric en les seves
reivindicacions[1]. No voldran els estudiants afegir-ho també? Sóc jo la
única persona que veu relació directa entre el segrest de l'Enric el dia
17 i el desallotjament dels estudiants 12 hores més tard al mateix lloc
pels mateixos?

Es tracta de l'intent de desarticulació d'un moviment crític cada cop
més fort. La xerrada de l'Enric del dia 16 a la UB confirma que sóm
totes al mateix barco. No lluitem nosaltres també contra la
privatització de la universitat?

Si els estudiants vàrem ajuntar-nos l'any passat amb els buseros pels 2
dies, parlem amb els estudiants aquest any per a fer concentracions
unitàries. La mani dels estudiants passarà un altre cop per Passeig de
Gràcia amunt? Allà està la borsa. Aprofitem que està convocada pel
mateix dia i fem mani unitària.

És la meva opinió, potser no tinc tota la informació, però no veig
avantatges a separar-ho. A molta gent no se'ns solapen les manis, o anem
a una o anem a l'altra, però moltes no podem anar a una mani per dia.

Llibertat Enric Duran!
No al Pla Bolonya!
La crisi que la paguin els rics!
No al Pla Caufec!

PD: Em sembla bé l'última versió de la carta al jutge.

[1]
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/noticias/20090323/53666243431/descuelgan-a-los-cuatro-activistas-colgados-de-un-puente-en-esplugues.html

2009/3/23  <sararibesamoviments.net>:
 > això és urgent (com tot aquests dies, oi? aprofito per ANIMAR a
tothom qui
 > ho necessiti:  ÀNIMS!!! PODEM!),
 >
 > el dj. 26  hi ha vaga general contra Bolonya i l'actuacio policial i està
 > convocada una mani a les 20h. que preten aglutinar molts sectors socials
 > (per aixo noe s fa a les 12h. migdia com es fa normalment).
 >
 > quan el Grup de Suport a l'enric vam convocar la "concentracio" a la
BORSA