[Suportenricduran] [Vagabancs-cat] Proposta ordre del dia dill 23-03-09 BCN

lircaamoviments.net lircaamoviments.net
Dil Mar 23 14:21:00 CET 2009

Eiiips,

La Nuria, que ha fet un repàs de les propostes que estan arribant al
mail de podemapodem.cat ens ha passat per la llista de [vagabancs-cat]
una proposta d'un advocat (ho copio, per si serveix de res...
petonets!):