[Suportenricduran] PRESENTACIÓ DEL BLOC "ABRACEM LA MODEL!"

Miquel Jornet jornetagmail.com
Dil Mar 23 13:41:45 CET 2009

Hola companys i companyes!

Primer de tot: gràcies per habilitar una llista de correu específica pel
suport a l'Enric.

Aquesta tarda ens veiem per parlar de les accions a dur a terme. Tal com
vaig comentar, em va flipar la idea que es va donar a la llista de
vagabancs-cat sobre l'abraçada col·lectiva a la presó Model, i avui us
presento un bloc per donar visibilitat a aquesta mani-festa-acció tan
simbòlica:

http://abracemlamodel.wordpress.com/

A l'altra llista ja vaig comentar que hauria de ser una acció aglutinant i
noviolenta. Espero que a la majoria us agradi i empatitzeu amb aquesta línia
de treball. El debat de violència/noviolència pot encallar molt el
procediment i penso que hem de tenir clar que no es pot respondre a la
violència física (que hem sofert aquests dies) i la violència sistemàtica
(durant bona part de la nostra vida) amb més violència.

Res més de moment. Ens veiem dintre d'unes hores!

(podem seguir parlant del tema en aquest fil de la llista)