[Suportenricduran] text parcial per jutge

joanm joanmaxsf-coop.net
Dil Mar 23 00:28:32 CET 2009

Bones. Em permetré de fer les meves aportacions per parts.

En/na laieta at moviments.net ha escrit:

> Bona nit,
>
> després de les bones idees d'en joan miquel i de la informació de
> l'advocat, faig una proposta. L'advocat diu que en principi dijous o
> divendres el jutge ha de contestar el recurs que es presenta demà,
> tenim doncs el temps just per actuar. Ell diu que és millor pressionar
> directament el jutge que no pas altres telèfons o correus que no li
> arribaràn,
Hi estic d'acord a mitges. Es evident que la pressió directa al jutge en
qüestió es la més interessant, ara. No cal obviar, al meu entendre, la
resta de canals. Potser el primer dia no, però al tercer de tenir un
continu d'inputs, encara que no hi hagin competències directes, aquestes
coses s'acaben comentant entre departaments, i a diversos nivells. Es
tracta de fer la "casolada" virtual més sorollosa possible.

> [...]
> que es centri en el fet que l'Enric té arrelament al territori i tot
> el que ha fet, que no fugirà, que és una persona coneguda...resto a
> l'espera que l'ada m'envï les dades legals en les quals es basarà la
> roda de premsa de dimarts, doncs amb l'anna palau hem pensat que seria
> bó fer un mix de les dues coses: legal i personal. De seguida que
> l'ada envï això legal, faré un remix i si ningú té objecció ho difonem
> a tort a dret i que tothom envii faxos i cartes (espero que hi hagi
> l'opció URGENT). Difondrem el model i les dades.
Va bé, quin text, i quan estarà disponible. El factor temps es
important, en aquests moments. Si ha d'estar disponible demà a mig matí,
siguem conscients que hem perdut una jornada laboral (d'ells) sense fer
pressió. Cal, crec, ser molt curosos amb els "tempos", en el moment que
estem vivint.

> - L'altra cosa bona segons l'advocat són les cartes a l'enric a la
> presó, del qual també podem difondre les dades.
I tant, a la presó, els funcionaris,com a mínim, en seran conscients.
Potser només això ja contribueixi a que l'estatus del company no sigui
ben bé el d'un mangui "a l'ús".

> Per la resta, m'ha dit que no veu tant efectiu com a mínim ara, enviar
> o trucar a altres llocs, la decisió depén d'aquest jutge Jordi, segons
> ell, ara mateix.
Com ja he comentat abans, d'acord, però no hi farà mal fer més soroll de
l'imprescindible, ara com ara. La idea es que es comencin a trobar
incòmodes -força, el més possible- amb la patata calenta que Sauron els
ha posat a les mans.

> Ja direu què us sembla,
>
> bona nit,
>
> Laia
Laia, agrairia dades concretes, si l'advocat te n'ha aportat, ja que
proposaria un text al respecte. Com ja he expressat abans, cal fer
atenció als tempos del procés en aquest moment, i no badar més que el
mínim imprescindible. Qualsevol mancança nostra es un pas més per ells.

Nits i sons, per qui pugui tenir-ne!
JoanM