[Suportenricduran] Recull de propostes

calbasi calbasiapangea.org
Diu Mar 22 22:14:43 CET 2009

Hola Anna,

La gent de la llista de vagabancs em va demanar que fes una secció a la
web podem.cat a on:

- es poguessin escriure i modificar documents
- que no fos visible per a qualsevol visitant (suposo que per això ja hi
ha el fòrum), i d'aquesta manera es conservés la capacitat de "treball"

I això ja està fet... A més vaig afegir un xat (sala) només per la gent
que estigui treballant en el tema.

Si la trobeu interessant, aquesta secció, està a:

http://www.17-s.info/category/grups-oberts-treball/llista-vgabancs-cat

(encara es poden fer més coses, a mesura que vagin sortint les
necessitats...).

Salut!

Joan

El dg 22 de 03 de 2009 a les 21:15 +0100, en/na annapalauamoviments.net
va escriure: