[Suportenricduran] Preparació 27 juny, mani antirepressiva BCN

annapalauamoviments.net annapalauamoviments.net
Dil Jun 22 12:39:12 CEST 2009

Hola!

He obert un fil al fòrum d'"accions de suport a l'Enric" per parlar sobre
si volem fer alguna cosa com a grup de suport per la manifestació
antirepressiva (dissabte 27, 12 del migdia). L'enllaç és:

http://podem.cat/forum/accions-de-suport-lenric/barcelona-manifestacio-antirepressiva-27-de-juny

També proposo quedar el mateix dissabte a les 10h a l'Infoespai, perquè
els que anem a la manifestació poguem preparar el que volguem. Jo hi seré!

Salut!

Anna