[Suportenricduran] [Vagabancs-cat] 06-05(dx)Propera assemblea col.CRISI

lirca lircaamoviments.net
Dme Abr 29 18:15:01 CEST 2009

Eiiiis, que se m'havia oblidat de passar-vos aquest correu!  va bé
fer-ho així? el resum de tot aquest rotllo és: si dimecres que ve es
torna a reunir el grup de suport, va bé que de 20h30 a 21h30 es reuneixi
també "en plenari" amb la resta de grups del col·lectiu Crisi, i així
ens coordinem una mica millor, tenint-nos a tots plegats en un mateix lloc?

El que sí que estaria bé, si llegir tot el mail de sota és massa, seria
que us miréssiu el doc adjunt amb l'ordre del dia, per entendre potser
una mica millor l'estructura del col·lectiu i perque he posat alguna
proposta per al grup de suport, per si voleu ampliar els temes a parlar
o canviar-los completament i passar-los per la llista de
vagabancs-catallistes.moviments.net, que és per on he passat abans
aquesta convocatòria. No sé, com ho veieu voslatres.

Salut!
En/na lircaamoviments.net ha escrit: