[Suportenricduran] censura a 3cat24

Nuria Albet nuria.albetagmail.com
Dma Abr 28 12:41:42 CEST 2009

Han aparegut alguns comentaris uns moments però els han borrat al final.
Estic totalment d'acord Lirca, hem de fer màxima difussió per internet del
boicot, i denunciar tots aquests tipus de censura. Jo escriuré ara a tv3 per
queixar-me. No podem pensar que no servirà de res. Tot serveix. No ens poden
parar!

El 28 / abril / 2009 12:26, <lircaamoviments.net> ha escrit: