[Suportenricduran] [Vagabancs-cat] censura a 3cat24

Nuria Albet nuria.albetagmail.com
Dma Abr 28 10:24:08 CEST 2009

M'acaben de borrar el comentari "Lladres". Suposo que em deuen haver fitxat
la ip... ja sóc peligrosa en captura? hehe
Algú més ho ha provat?

El 28 / abril / 2009 10:00, Nuria Albet <nuria.albetagmail.com> ha escrit:

--
Núria

Més informació de la llista de correu Suportenricduran