[Suportenricduran] Queixa sobre el correu

al alablogmail.cc
Div Abr 24 17:42:51 CEST 2009

2009/4/24 Josep Cardona Cuesta <processogava2001ahotmail.com>:
 > Hola a totes i tots,
 >
 > El motiu d'aquest correu és per queixar-me. Em sembla sorprenent que un
 > esdeveniment, sorgit a través dels contacte que va fer l'Enric durant la
 > Marxa pel decreixement i que es va concebre mentre es treballava la
 > publicació PODEM!, no es pugui comunicar a cap de les llistes
relacionades
 > amb aquest tema i en les quals estic subscrit.

Hola. Faria una crida a la calma i a la paciència. El teu mail sí que va
arribar i ara arriba per partida doble. Pots veure'l a l'arxiu d'aquesta
llista amb hora 4:52 aquí, així que crec que no hi ha problema:
http://llistes.moviments.net/pipermail/suportenricduran/2009-April/000251.html

Primer de tot et vull comentar que el correu electrònic forma part del
que s'anomena comunicació assíncrona, és a dir, que des de que s'envia
fins a que es rep pot passar una estona depenent dels diversos servidors
pels que passa.

Unes hores entra dintre del normal per a un mail amb un adjunt de 86KB
pel que possiblement faci falta moderació a alguna de les llistes que
tenen el màxim en 40KB (no sé si és el cas d'aquesta, no sóc la
moderadora) o es consideri que es spam ja que no anava dirigit
expressament a cap llista, la còpia oculta no s'ha de fer servir en
aquests casos, certs tipus d'ocultació generen desconfiança. En aquests
casos és recomanable, pujar l'adjunt a internet, posar l'enllaç al cos
del mail, enviar el mail amb els destinataris al camp "To" i esperar
fins a 24 hores.

Per altra banda, si vols fer arribar una queixa, hauries de donar més
informació del problema, el mail pot quedar-se encallat per exemple al
teu servidor de sortida hotmail.com que és propietat de Micro$oft.
Potser hauries de fer-li arribar a ells la queixa.

Salut i decreixement!

> [...]
 > publi17mallistes.moviments.net  suportenricduranallistes.moviments.net
 > re-voltes-infoatempsdere-voltes.cat). Que no es rebi a la llista
pròpia del
 > festival tant fa, només ho enviava perquè estessin al corrent de que ho
 > difonc, però que no es rebi a les altres em sembla molt preocupant,
doncs,
 > com se n'enterarà la gent de que hi pot participar i com ho podrà
comunicar
 > a d'altres artistes, col·lectius o participants? LA COMUNICACIÓ NO
FUNCIONA!

> [...]
de fer
 > i va ser quan va decidir fer el canvi deixant el ping pon per
dedicar-se als
 > moviments socials! En Natxo Tarrés (cantant dels gossos) entre d'altres
 > contactes que va fer l'Enric en la Marxa pel decreixement i que també
 > participen en el grup organitzador, és qui ara tira del carro del
festival
 > "Siguem el canvi que volem".
 >
 > A continuació us afegeixo el contingut del correu d'aquesta matinada per
 > veure si, fent veure que contesto al correu de l'acta del 22, arriba.

Més informació de la llista de correu Suportenricduran