[Suportenricduran] Acta reunió 22/04 i properes

Josep Cardona Cuesta processogava2001ahotmail.com
Div Abr 24 16:57:31 CEST 2009

Hola a totes i tots,

El motiu d'aquest correu és per queixar-me. Em sembla sorprenent que un esdeveniment, sorgit a través dels contacte que va fer l'Enric durant la Marxa pel decreixement i que es va concebre mentre es treballava la publicació PODEM!, no es pugui comunicar a cap de les llistes relacionades amb aquest tema i en les quals estic subscrit.

En les últimes reunions m'he adonat que ningú està al corrent del Festival de les arts pel decreixement "Siguem el canvi que volem". Vaig imaginar que potser per oblit no s'havia comunicat a cap de les llistes i aquesta matinada he enviat en un correu el manifest, el cartell i l'enllaç perquè tothom que vulgui si pogués apuntar, però he comprobat que, segurament, si s'ha enviat, no s'ha rebut. D'aquí ve la meva indignació, el correu d'aquesta matinada no s'ha rebut a cap de les llistes (festivaldecreallistes.moviments.net vagabancs-catallistes.moviments.net  publi17mallistes.moviments.net  suportenricduranallistes.moviments.net  re-voltes-infoatempsdere-voltes.cat). Que no es rebi a la llista pròpia del festival tant fa, només ho enviava perquè estessin al corrent de que ho difonc, però que no es rebi a les altres em sembla molt preocupant, doncs, com se n'enterarà la gent de que hi pot participar i com ho podrà comunicar a d'altres artistes, col·lectius o participants? LA COMUNICACIÓ NO FUNCIONA!

Ahir, abans de començar l'acte de la plaça del Sol, explicant-l'hi la qüestió del festival a la mare de l'Enric, que tampoc sabia d'on sorgia, ella, de bon rotllo em va dir: Els gossos són els culpables de que l'Enric estigui a la presó, perquè va ser escoltant una cançó dels gossos, mentre anàvem en el cotxe, que l'Enric em va dir: Veus, això és el que haig de fer i va ser quan va decidir fer el canvi deixant el ping pon per dedicar-se als moviments socials! En Natxo Tarrés (cantant dels gossos) entre d'altres contactes que va fer l'Enric en la Marxa pel decreixement i que també participen en el grup organitzador, és qui ara tira del carro del festival "Siguem el canvi que volem".

A continuació us afegeixo el contingut del correu d'aquesta matinada per veure si, fent veure que contesto al correu de l'acta del 22, arriba.

SALUT, ART I REVOLUCIÓ...

i sobretot COMUNICACIÓ!

sinó, no anem enlloc!

Josep Cardona

FESTIVAL DE LES ARTS
“SIGUEM EL CANVI QUE VOLEM”

Podeu apuntar-vos-hi a través del web:
www.siguemelcanviquevolem.net

El Manifest

Ja fa temps que ens intoxiquen en el que sembla que ha de ser la nova Epopeia del S.XXI. Canvis i mes canvis majoritàriament vistos de forma negativa: En la societat, en l'economia, en el sistema, en el planeta, que en moltes ocasions i sobre tot últimament es denominen CRISI.

Nosaltres volem fugir d'aquesta visió en la qual  ens immergim a diari, rebent constant agressió mediatica d'aquest fet. Els canvis en moltes cultures i formes de pensament, es viuen com oportunitats, noves possibilitats per derruir el vell pensament i construir-ne de nou. Gandhi, Einstein, Maria-Mercè Marçal, Martin Luther King, Rosa Parks, Victor Hugo, Lluís Maria Xirinacs, Vandana Shiva, David Henry Thoreau, Anna Bosch, John Lenon... podriem seguir citant noms de lliure pensadors  i pensadores que ja han transmès aquesta idea al llarg del temps.

La nostra aposta de "Siguem el canvi que volem", parteix de la creativitat. És la creativitat, la imaginació, l'obertura, la que ha de moure i guiar allò que volem ser, allò que volem crear que encara està per fer. Per tant des de l'optimisme, vivim aquesta situació com una oportunitat de creixement personal i de madurar cap a nous paradigmes de vida que s'acostin a una forma de viure més acord amb els nostres temps i més aprop de l'equilibri, amb la terra, la natura i les persones.

Siguem el canvi que volem, és també un festival, un espai d'interacció i punt de trobada  d’unes persones que tenim ganes d'aportar el nostre granet de sorra a partir de la creativitat i de l'intercanvi, d'informació, d'experiències i de tot el que puguem imaginar.

Hem buscat un espai dins de la natura, on nosaltres l’equip organitzador  posem les bases, el material, la logística, perquè aquells que creieu en els canvis vingueu a oferir i compartir la vostra visió, alhora que podreu gaudir i aprendre de moltes altres visions que en el dia a dia no tenim la oporunitat de trobar, doncs moltes vegades aquestes no pertanyen a la visió imperant.

Hi haurà un espai per la música, pel teatre, per la dança, pel circ, per les arts plàstiques, per la paraula... i tot allò que pugui donar de si aquest experiment social.

Us proposem un repte

Participar en allò que cregueu que podeu aportar, esperem que la línia que separa el creador de l'espectador, desaparegui o sigui el menys visible. Per tant podeu participar en aquest encontre de tres formes o maneres: Com artista, com a col·lectiu o com a participant.

Artistes

Els i les que tingueu ganes de compartir la vostra experiència creativa, la vostra visió de la vida, el vostre do, les ganes de transformar i motivar als altres, és aquesta la vostra oportunitat.

Col.lectius

Aquelles entitats, associacions, ONGs, cooperatives, que ja treballeu per posar en marxa les vostres idees i materialitzar-les, teniu aquí un fantàstic aparador per mostrar i compartir a la resta de participants i així augmentar el vostre potencial i sinergies.

Participants

Tot ésser humà és potencialment un ésser creador d'experiències. Veniu a gaudir a escoltar, a veure, a sentir, però també a participar. Hi ha moltes formes per fer-ho. Tria tu la teva. Si vols ajudar-nos, necessitem gent com tu que ajudi a moure i difondre la nostra idea, ens pots ajudar donant-nos un cop de mà amb la logística, a participar de forma voluntària, a aportar la teva energia per moure això que tenim entre mans i sobre tot, aporta la teva experiència creativa.

Qui som

Com podeu veure aquest Festival, o Encontre, el farem entre totes i tots. A partir d'aquí si us convenç la nostra invitació podeu seguir inscrivint-vos en l'espai que més us ressoni. És un Festival completament altruista, els possibles beneficis que obtindrem de la beguda, del menjar i dels bons d'ajut, aniran íntegrament a finançar les despeses d'organització i material estructural (escenaris, equips de so, permisos...). Si hi hagués un possible benefici ,en farem públic el seu ús i sempre serà per construir canvis que tots i totes volem.

En els diferents apartats d'aquesta web trobareu les butlletes d'inscripció, els col·laboradors de l'experiència, les vostres possibles aportacions, així com el cartell del festival, que fins uns dies abans anirà creixent amb les diferents sinergies. Esperem que ens ajudeu a materialitzar aquesta idea, difonent, compartint, imaginant...

Som un grup de persones que creiem en els canvis que volem i aquest acte forma part del nostre somni, del nostre canvi. Res més.

www.siguemelcanviquevolem.net

***************************

> Date: Thu, 23 Apr 2009 11:56:29 +0200
> From: martavilaroamoviments.net
> To: suportenricduranallistes.moviments.net
> Subject: [Suportenricduran] Acta reunió 22/04 i properes
>
> ACTA REUNIÓ 22 D'ABRIL A L'INFOESPAI
>
> 1.- Situació legal:
> ? El 14 d'abril es va presentat el segon recurs a l'Audiència
> provincial, en principi la resolució hauria de sortir en 30 dies, però
> en algun cas a tardat fins a 3 mesos (14 de juliol).
> ? Cal seguir investigant com va ser el traspàs del jutjat
> d?instrucció número 22 al 29. Si hagués estat pel 22; l?Enric ara no
> [...]

El nuevo Windows Live te une a los que más quieres
http://www.windowslive.es