[Suportenricduran] Acció teatraviesas Setmana d'accions - No poden

Sergi Turch txeroquiagmail.com
Dij Abr 23 22:13:45 CEST 2009

Hola guapes i guapos!!!
Jo crec que no hi haurà cap problema per montar-nos-ho soletes el dia 30.
Cal fer algunes pancartetes més (estaria bé fer-ne alguna també en suport
als companys d'Esplugues)  i comprar pintures per la cara i perruques si en
tenim a casa doncs ens les portem. Potser la penya de la Risistance ens en
poden deixar. Diamela els hi pots preguntar? jo les puc passar a buscar on
sigui o que les pugin a l'infoespai si poden.
Lo important és pujar tots els materials a la web per a que la penya s'ho
pugui descarregar (enganxines, curriculums dels bancs, alternatives (banca
ètica), cartes explicant pq tanquem els comptes, models de fulls de
reclamació, i crec que no em deixo res). Ho podem pujar tot al apartat de
propostes i idees del blog de l'enric a material per a la setmana de
bocicot. No se si tothom pot adjuntar fitxers (especialment els que fan les
enganxines).
Au doncs, salut i una abraçada ben forta

Sergi

El 23 / abril / 2009 13:06, emi <emidaruma at gmail.com> ha escrit: