[Suportenricduran] Acta reunió 22/04 i properes

al alablogmail.cc
Dij Abr 23 12:48:43 CEST 2009

2009/4/23  <martavilaroamoviments.net>:
 > ACTA REUNIÓ 22 D'ABRIL A L'INFOESPAI
 > [...]
 >  ? La setmana de boicot a la banca (del 27 al 30) es prepara forta. Els
 > estudiants faran ocupacions al llarg de la setmana (es reuniran el 28
 > d?abril a les 17h a la Casa de la Solidaritat). Cal fer una bona campanya
 > mediàtica
 > [...]

Correcció: Es reuniran aquest divendres 24 a la Casa de la Solidaritat.
Jo hi aniré. El 28 és el dia que faran les seves accions.

Ens veiem.

Petició de netiqueta: si us plau, no envieu adjunts en el format
privatiu de micro$oft .doc, per a compartir feu servir odt, pdf, rtf o
molt millor simplement el text pla.