[Suportenricduran] propera reunió

lircaamoviments.net lircaamoviments.net
Dma Abr 21 17:57:48 CEST 2009

Wola genteta!

Tinc algunes coses que m'agradaria preguntar, comentar i proposar al
grup de suport, però demà no podré venir, així que les deixo caure per
aquí i si us sembla bé alguna, doncs demà ja la parleu... i si no,
doncs espero no estressar-vos, que només són propostes que se'm passen
pel cap i si no hi podeu parlar, ja me les "apanyaré" d'alguna manera
amb les que pugui anar fent.

** estem ampliant l'apartat de "Contacte" de la web podem.cat perquè
hi apareguin els mails de contacte concrets que creiem que calen a
nivell organitzatiu.  Com a grup de suport, l'adreça concreta seria
"suportenrica17-s.info" o poso l'adreça de la llista directament
(suportenricduranallistes.moviments.net)? (millor l'adreça concreta;
simplement pregunto per confirmar que és aquesta, perquè ara mateix no
la trobo per enlloc... crec que ens serà útil ampliar l'apartat de
"contacte" de la web, precissament per aquestes coses...)

** quant a l'acció del 30 i la setmana de boicot: vaig posar això del
dia 30 (la Caixa) al calendari d'indymedia BCN, però també caldria
passar-ho a Kaos, etc, no? Jo no sé com es fa per posar una notícia.
Ho passo també per les llistes territorials de l'estat que hi ha per
la campaña vagabancs (per les llistes millor passo el correu que vau
enviar; si ja ho heu fet, o pel que sigui no ho he de fer, aviseu-me).

** Pensava passar un correu a totes les llistes territorials de vaga
de bancs, per animar una mica el tema de les campanyes i alternatives
del Podem, perquè la gent comenci a moure's en comptes de considerar
que el col·lectiu Crisi només és a Catalunya i que les propostes només
surten d'aquí.. he escrit un paràgraf (no us el puc passar perquè sóc
a la feina i el tinc a l'ordinador de casa) on explico que per
coordinar el tema de suportenric, s'està fent per aquesta llista i que
si la gent s'hi vol inscriure per estar al corrent i per
organitzar/coordinar accions, ho pot fer mitjançant
"subscribe-suportenricduranallistes..."  Està bé? voleu que ho enviï?
que s'hi afegeixi gent de tot l'estat a aquesta llista? o preferiu que
aquesta llista quedi restringida a la gent d'aquí? o ???

** Hi ha el tema de la difusió internacional del tema de l'Enric.  Hi
ha la campanya de la vaga als Estats Units, amb qui no ens estem
coordinant gaire-gens; hi ha llistes intls a les quals escrivia
l'Enric (tipus AGP, money banks crisis, etc) a les quals s'hi poden
enviar mails concrets, amb accions concretes.. o simplement, amb
informació d'algun tipus sobre la situació de l'Enric, des del
col·lectiu crisis.  També alguna carta de l'Enric des de la pressó..
no sé, però moure una mica el tema també per aquesta banda (la gent
que el vagi a veure aquest cap de setmana li podria preguntar que a
quines llistes s'hi poden enviar coses.. i si ens volem estalviar
feina, li podem demanar a ell mateix que escrigui els correus i que
ens doni només el llistat de les llistes/adreces a on ho hem d'enviar
i ho fem des d'un dels correus generals del col·lectiu crisi i
listo!).  No és tanta feina i està bé perquè se segueixi parlant.. Si
algú li demana i ens ho passa, jo em puc encarregar d'enviar els mails.

A la publicació Podem, apareix http://www.17-s.info/penal com a enllaç
per crear una xarxa de solidaritat antirepressiva, però quan hi
intentes accedir, diu "pàgina no trobada".  Potser caldria activar
aquest espai (tema web: Emi) i coordinar-se amb altres grups que ja
porten feina feta en aquest sentit.  És un tema que va sortir també
ahir a l'assemblea del col·lectiu crisi: es va plantejar que havien
arribat queixes d'altres grups que duen a terme accions
antirepressives, d'altres col·lectius i persones implicades al
col·lectiu crisi però d'altres territoris, etc. basant-se en què
semblava que estem aturades, que estem tancades a coordinar-nos amb
altres grups o lluites de caire antirepressiu, etc.  De fet, hi ha un
altre grup a Barcelona que plantegen accions de suport a l'Enric i que
no està coordinat amb el de [suportenric]... Potser no són el mateix
tipus d'accions, o no portem el mateix ritme, però, com a mínim, ens
hauríem de comunicar i poder-nos ajudar amb la difusió, les crides a
participació, no solapar-nos, etc.

Bé, ho sento pel rollàs que us he fotut! i paro ja, que si no no podré
sortir mai de la feina!!

Un petonet,
Lirca

annapalauamoviments.net ha escrito: