[Suportenricduran] Cares conegudes

emi emidarumaagmail.com
Dis Abr 18 15:39:54 CEST 2009

Hola!!!
Jo crec que la pregunta hauria de ser: ¿Qui vol encarregar-se d'aquest tema?
¿Voleu també un espai de treball a la web? ¿Creem directament el grup de
treball a la web pq s'hi apunti qui vulgui, inclosos els eteris internautes
amb ganes de moure el cul? ¿Com anomenem el grup? ¿Quin tipus d'organització
ha de tenir?

Creo un espai de debat per a discutir la creació de nous grups i ja creo la
discussió sobre aquest tema. Els links són:
El del grup: http://www.17-s.info/grupnode/nous-grups-nuevos-grupos
El de la discussió per als que busquen famosos/cares conegudes:
http://www.17-s.info/gruppage/buscadors-de-cares-famoses

Per a participar d'aquest grup no cal que l'administrador accepti la
membresia: és obert.

Una abraçada i fins aviat!!
emi

El 18 / abril / 2009 13:08, Nuria Albet <nuria.albetagmail.com> ha escrit: